عشق بارون!

من از عشق بارون به دریا زدم 

به بارون و به آسمون دعوتیم 

 

چه مهمونی باشکوهی شده 

تو این لحظه‌هایی که هم‌صحبتیم 

 

عجب آهنگ باحالیه. دم علیزاده گرم. امروز من کچل کردم همه رو از بس یه تیکه «من از عشق بارون به دریا زدم» رو خوندم!!! آخه بارون عشق منه دیگه و از عشق اون «دین و دل هر دو به دریا هم زند باکیش نیست!». من و بارون جونی خیلی از علیزاده و آهنگهاش خوشمون میاد. 

الان که نشستم و لپ تاپ روی پامه احساس خیلی خوبی دارم. بارون خانمی جلوی روی منه و تو چشمای خوشگلش نگاه می‌کنم و حس آرامش قشنگی بهم دست میده. یه وقتایی خیلی مشکین و یه وقتایی روشن تر میشه . هردو جورش خیلی نازن. 

«چشـم زیبای تـو چـون جـام شرابست مرا / مهر و عشقت به دلم عطر و گلابست مرا»

نظرات 2 + ارسال نظر
مستانه یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ق.ظ http://setaregah.blogfa.com

من حسودیم شد
منم بارون میخواستم امروز
منم میخوام با نگاه کردن به چشمای خوشکلش آروم شَََََََََََََََََََََََم

دیگه یه چیزایی اختصاصی ماست دیگه

مستانه دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://setaregah.blogfa.com

خسیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد