سال‌گشت عشق!

نامت را برای دلخوشی
چشمانت را برای زندگی
قلبت را برای عاشقی
صدایت را برای آرامش
دستانت را برای نوازش
پاهایت را برای همراهی
بویت را برای مستی
خیالت را برای پرواز
و وجودت را برای با توبودن
می‌خواهم
ناز بانوی من ... گل‌بانوی من ... مهربانوی من ... زیبابانوی من ... باران بانوی من ...
و یک کلام
... بانوی من ...
از عشقت لبریزم
سالگرد به خوشبختی رسیدن مبارک  
نظرات 3 + ارسال نظر
مستانه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ

مبارک مبارک
امیدوارم چندصد سال دیگر هم زنده باشم تبریک سالگرد تونو بهتون بدم

مرسی مرسی. ببین میخوای به بهونه ما از خدا عمر بگیریا!

باران بانو چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

اره سالگرد به خوشبختی رسیدن مبارک.... هم برای من هم برای تو....

ممنون عزیزکم بووووووووووس

gomnam جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://kn93.blogfa.com/

لینک شدی داداش

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد