یعنی دمش گرم

آقا من بعضی وقتا فکر می‌کنم اگه من جای باران بودم حتما تو سال اول زندگی، دیسک کمری، آرتروزی، چیزی می‌گرفتم 

من نمیدونم چه جوری می‌تونه این همه کار رو تو خونه انجام بده و تازه قُر هم نزنه! 

روی ما که کم شد  انصافا دمش گرم  

بعضی وقتا در عرض یه روز [شایدم در طولش] کل خونه زیرو رو میشه و ما بایک خونه جدید و بسیار تر و تمیز مواجه میشیم. البته منم بعضی وقتا یه کمکی می‌کنم. مثلا وسایل خودم رو که پخش و پلا کردم جمع می‌کنم! 

 

---- 

 

امروز رفته بودم والیبال! 

از ترم دوم کارشناسی که تربیت بدنی2 داشتیم دیگه ورزش نکرده بودم  یعنی 6 سال پیش

آقا تو زمین من بدتر از همه بازی می‌کردم. بازی که چه عرض کنم 

دیگه چه میشه کرد ما که تا حالا والیبال بازی نکرده بودیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد