آتش عشق

چقدر خوبه که یکی رو دوست داشته باشی 

و چقدرتر خوب که اونی که دوسش داری دوست داشتنی ترین باشه! 

--- 

امروز داشتیم تو خیابون میرفتیم که دیدیم یه مرد! سوار بر موتور یه بار سنگین هم رو دوشش داره! 

بارون جون گفت خداکنه زودتر به جایی که قراره، برسه!

من دیده بودمش ولی اول توجه نداشتم بعد گفتم خدایا شونه‌هاش رو پرطاقت کن! 

من و بارون خیلی وقتا که داریم باهم میریم افراد مختلفی رو که می‌بینیم براشون دعا می‌کنیم 

خیلی این کار رو دوست دارم. 

خدایا عاشقتم 

 

باران من بدون:

آتش عشق تو در دل پرشرر شعله ور است

نظرات 1 + ارسال نظر
مستانه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://setaregah.blogfa.com

'گلپسر آقا مطالبتو خیلی دوست داشتمیه سوال فنی:توی انتخاب دوستان سخت میگیری؟؟؟؟(به خاطر اینکه لینکدونیت خلوته میپرسه)

نه سخت نمیگیرم
حال و وقتش رو نداشتم لینک کنم
ولی میخوام کم کم شروع کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد